onsdag 21 oktober 2015

Välkommen Henry!

I dag är en ny dag med nya möjligheter,
I går var ingen bra dag. Tog mig inte ens utanför dörren. Hade värk hela dagen och satt bara som en degklump i soffan och väntade på kvällen.
I dag är en ny dag med nya förhoppningar.
I dag SKALL jag ta mig i väg och köpa färger till vår spegel. I dag MÅSTE jag handla lite. Vi har snart slut på både kaffe och mjölk och det går ju INTE.
Jonny skall dessutom jobba hemma i dag och resten av veckan och då måste jag åka hemifrån. Hans timlånga telefonkonferenser kan få vem som helst att vilja fly hemmet.
Han behöver ingen telefon, han skulle klara sig bra med en megafon, om du fattar? ;)

Jag skulle verkligen behöva klippa mig också.
Men i vanlig ordning har jag inte tagit i kontakt med Angelica, min frisör.
Får ta och ringa henne i dag och hoppas på en tid innan dubbelhelgen när vi åker upp till Östersund.
Visserligen skall jag vara utklädd då och ha peruk, men inte hela helgen.
Kom på en så´n bra kostym till både mig och Jonny, men det vill jag inte avslöja ännu. Den får ni se om 1½ vecka.
Anita skall ha en sista fest i det stora huset innan de flyttar till Lit och då passar det bra att ha den på allhelgonahelgen och ha Halloween-tema på hela kalaset.
Kul att hon har festen när vi kommer upp så att jag får träffa alla människor. Hoppas att många tackar ja till hennes fest!
Här sitter jag och klagar, jag borde skämmas! En tjej som gjorde ett hästjobb i går var fina Frida.

I går blev Alle och Frida föräldrar till en jättefin liten pojke.
Älskade Frida!
Du måste ha gjort ett tufft jobb i går. 
Jag vill tro att Alle var där med dig och gav dig styrka.
Grattis!
Får jag lov att presentera
Lilla Henry!
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar