söndag 21 augusti 2016

Joråsatteee....

Sitter i bilen på väg till Hållen. Vi åkte från Dalarna vid 14-tiden. Nu skall vi bara lämna husvagnen och stänga av elen och sedan åker vi hem till Uppsala.
Vi tänkte stanna i Hållen över natten men vi har ingen mat där och det blir skönt att vakna i stan i morgon bitti.
Jag är trött som en gnu (om de nu är extra trötta). Har inte sovit så bra i husvagnen de senaste nätterna.
Det blir skönt att komma hem till min stora soffa och min sköna säng.
I morgon är det måndag. I morgon börjar höstterminen för oss.
Jag skall försöka städa lite i morgon, ta en vals med dammsugaren och en sakta tryckare med dammtrasan. Jag lovar att det behövs.
Nu har jag ont i benet och längtar bara hem.

Så här ser en trött tant ut.
Nu är vi i Marma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar