onsdag 31 augusti 2016

Är det inte det ena så...

...är det det fucking andra.
Tog två Citidon i går kväll, så att jag skulle få sova.
Vaknade vid sju av att jag trodde min rygg skulle gå av.
Nu har jag väl legat för stilla i natt, legat i samma position för länge.
Tog mig knappt ur sängen, höll på en halvtimme innan jag var nere på golvet.
Nu har jag tagit mig in i köket och gjort en kopp kaffe och sedan tagit mig till soffan.
Nu sitter jag här och undrar hur faan jag skall ta mig ut till bilen och sedan till sjukgymnasten i eftermiddag.
Tog två alvedon och en diklofenak nyss så jag hoppas att smärtan släpper när tabletterna kickar in.
Ja, inte är det något härligt liv jag lever inte.
Tänk på det när du blir lite avis för att jag får stanna hemma och kolla på Netflixserier och du måste gå till jobbet i morgon.
Den här sommaren kommer gå till historien som den absolut sämsta sommaren EVER!!
Ute ser det ut som i min själ just nu.
Grått!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar