torsdag 7 juni 2012

Packar

Nu har jag sovit en stund så nu är det dags att packa väskan, men först måste jag sy ihop min nya klänning som har en tendens att släppa i sömmarna.
Jag vet inte riktigt vad jag skall ta med mig för jag vet inte riktigt hur varmt det kommer att vara uppe i Östersund i helgen.
I morgon ser det ut att kunna bli varmt och skönt med på lördag skall det bli kallt i hela landet igen :P
Jag får väl packa både kjol och byxor antar jag.
Så var det det här med skorna då.
Skall jag ta de som är snygga eller de som är sköna?
Den enda jackan jag har är min tunna jeansjacka, men så har jag ju min vita kofta men den är så lång så jag kan inte ha den under min jeansjacka.
Jag får ta med min svarta huvtröja också.
Det får bli jeans och huvtröja om jag skall på krogen på lördag, snygg får jag vara någon annan gång.
Fast det är klart.....jag kan ju ha min svarta klänning på lördag....men vilka skor skall jag ha då då?
Ojojoj....det är jobbiga beslut man måste ta.
Dagens I-landsproblem alltså!

Appropå krogen på lördag.
Är det någon som har lust att komma ner på stan och träffa mig och Jonny på lördag så är det bara att dyka upp.
Jag kan väl skriva på FB var vi tar vägen någonstans.
Inget fancy, bara ett par bira på en pub.
Har du lust att haka på?
(Vi är alltså i Östersund då)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar