tisdag 26 juni 2012

Regn

Jag tycker synd om ungdomarna som försöker bo i tält i Borlänge just nu.
Här hällregnar det och jag är faktiskt ganska less på regnet jag med.
Det har varit en jäkligt blöt vår och försommar, kan man ju lugnt säga.
Jag läste en psykolog som uttalat sig om att vi ställer väldigt höga krav på vår semester.
Bla annat att vädret skall vara vackert och att vi måste försöka njuta av semestern ändå, även om det regnar.
Jag förstår vad hon menar men jag ställer också höga krav på att det skall vara vackert väder på min semester. Det är ju solen som man längtar efter hela den långa och mörka vintern.
Så nu får det vara slutregnat tycker jag annars blir jag galen......eller nå´t...
Jag kommer inte att kunna sova i  natt utan att tänka på mina två söner som ligger blöta och kalla i varsitt tält i Borlänge just nu.
Jag hoppas att ni inte fryser ihjäl i natt <3

SLUTA REGNA NU!


1 kommentar: