söndag 3 juni 2012

Seeegt som sirap

Vårt internet är seeeegt i dag.
Det känns som sååå 1998 :) när man satt och ringde upp med ett modem.
Det tar typ flera sekunder att ladda en sida.
Snacka om att man är van att det inte skall ta någon tid alls.
Är det det här som kallas internetstress?

Söndagen kommer också att bli seg, inte riktigt hundra i magen ännu men en provivashot och en kopp kaffe skall väl sätta fart på eländet.

I dag skall vi åka på utflykt, kanske till Sigtuna och fika, eller nåt?
Jag skulle vilja åka på loppis och kolla om jag hittar en gammal järngryta men jag har svårt att tro att jag får med mig gubben på det. Men om jag lockar med tårta i Sigtuna efteråt så kanske han vill :)
Vi får se.

I eftermiddag kommer alla hem på middag.
Jag skall bjuda på Beuf Bourginiong till varmrätt.
Förrätt och efterrätt vet jag inte, det får jag funta på under daen.

Ja men, nä men annars blir det, som sagt, en seeeeg dag i dag.

Jäkla skitinternet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar