söndag 15 juli 2012

Cinderella

Det var skoj att åka båt :)
Kanal fem var där och hade tv-inspelning till "Färjan" men jag försökte undvika dem.
Färjan-Håkan partade loss ute på däck hela natten :)
Jag umgicks med de som jag var där för att träffa, dvs Alle som fyllde 25 år.
Plus min son med flickvän förståss.
Vi var uppe hela natten men klev ändå upp klockan 10 för att hinna på taxfree innan det var dags att äta ännu en Viking-buffé.
När vi kom hem så somnade jag i soffan och sedan beställde vi mat för hemkörning.
Nu har vi slötittat på tv och jag kör ett par tvättar.
Regnet står som spön i backen.
I morgon åker vi tillbaks till husvagnen och hoppas på lite bättre väder.
Här kommer lite bilder.....äntligen :)
Svindyra räkmackor och bira på Fotografiska.

Gabriella och Maggan

Vikingbuffé

Såååå snygg och proppmätt.

Woohoo!

Mäh!

Vacker flicka.

God natt kompis. Jag älskar dig <3

I hytten.

P.S Tack Peter som skjutsade oss till bussen igår. Utan din hjälp hade vi aldrig hunnit med bussen och därmed missat hela resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar