söndag 1 juli 2012

Sommar

I dag har jag inte gjort ett levande nå.
Våra gäster lämnade campingen vid 11-tiden och sedan dess har jag bara suttit i en solstol och solat, läst och lyssnat på radio.
Dagens sommarpratare (Klara Zimmergernn) var jättebra. Ja g t om grät någonstans mitt i programmet.
Till lunch åt vi potatissallad som blivit kvar från i går och rökt lax.
Snart skall vi åka till Gävle och hämta hem Knut och Ludwig som kommer från Peace&Love.
Jag hoppas att Ludde fortfarande vill hänga med hit ut ikväll så att jag får ta hand om honom ett par dagar innan det är min och Jonnys tur att åka på festival.
Jag förstår fortfarande inte att det är sommar och semester. De sista veckorna har gått så fort och våren försvann i rök och damm.
Men det är väl så att sommaren faktiskt är här nu och jag skall verkligen försöka att njuta av varje sekund och av varje väderlek.
Man kan inte göra något åt vädret, så är det ju bara.
Jag känner mig lite trött nu. Tror att jag skall ta en liten tupplur innan det är dags att åka till Gävle.
På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar