onsdag 11 juli 2012

Sovmorgon de luxe

I natt kunde jag äntligen sova gott på våra nya madrasser.
Jonny köpte "bäst i test"-madrasserna på Jysk igår ist för de som jag hade tänkt mig.
Å i natt har jag sovit som en prinsessa.
När jag för första gången, på den här semestern, kunde sova gott så var jag värd en sovmorgon.
Jag vaknade först klockan åtta men kunde somna om och sov till klockan tio.
Det var väl en sovmorgon de luxe om något?
Nu kaffe och slutet på boken.
Vad vi har för väder?
Regn förståss....
Men jag försöker att inte bry mig utan  försöker ha en mysig semester i alla fall.
Det är ju bara bortkastad energi att sura över vädret.
Det kan vi ju inte göra något åt i alla fall.
Bra böcker och något gott i magen är väl också en fullgod semester.
Glass t ex.
Kaffe och glass skulle ju vara gott nu.

1 kommentar:

  1. Mysig morgon tycker jag att det låter som, bok,kaffe, å lite regnsmatter på taket. Kram å ha en jätte bra dag:)Cinis

    SvaraRadera