måndag 2 juli 2012

Tant å gubbe!!

Eftersom vi bara har en dongel här ute i husvagnen så kan inte både jag och Jonny surfa samtidigt, som vi brukar.
Jag sätter på radion, tänkte jag. Så att vi kan lyssna på nyheterna tillsammans på morgonen.
Jag surfade in på Sveriges radios hemsida och klickade på P3.
Där var det ett jäkla flamsande och skrattande.
Jag och Jonny fattade ingenting och aldrig kom det några nyheter heller.
Jag bytte till P4 Radio Uppland i stället.
Där var det ett reportage från Almedalsveckan, mycket intressantare :)
Å sedan kom nyheterna, vilken tur.
Jag och Jonny kollade på varandra och började skratta.
Vi har blivit för gamla för P3!!!
Radio Uppland?!!
Gubb å tantvarning på högsta nivå.

Maggan & Jonny

3 kommentarer:

  1. Hahaha....känner igen det där!

    SvaraRadera
  2. Det är så bra att du skriver så många inlägg så jag har nått att läsa på lunchen :) puss till dej

    SvaraRadera