söndag 18 november 2012

Kväll

Jag är trött nu.
Jag somnade ju inte förrän framåt morgontimmarna och sov "bara" till kl 10 i morse.
Efter en slö dag och en trevlig söndagsmiddag med familjen så är jag nu redo för sängen.
Knut och Gabbi kom hem och käkade helstekt oxfilé med oss. Det var trevligt, som alltid.
Vi snackade om vad vi skall göra på nyår. Vore kanske roligt att göra något tillsammans i år.
Vi kollade upp vad det skulle kosta att åka på en nyårskryssning. Det skulle ju vara jätteroligt!
Men det är länge kvar till nyår så vi hinner nog ändra oss flera ggr innan dess.
Nu skall jag ta lite kvällsfika innan jag dyker i säng. Jag har flera hundra kalorier kvar att äta i dag så en macka eller två kommer att sitta fint.
En ny vecka är på g.
Den här veckan skall vi hämta vår nya bil :) och Jonny åker till USA :(
Jag skall åka på IKEA och fixa tavellister till köket och nästa helg vet jag inte vad jag skall hitta på?
Tänk om jag skulle åka upp till Östersund i min nya bil? eller så stannar jag hemma och är med mig själv som jag är så dålig på.
Jag kanske skall dra ihop en tjejkväll på lördag? eller inte....
Jag får ta och fundera på det där, jag har ju hela veckan på mig att bestämma mig.
Jag vet inte om jag håller på att få ont i halsen? det känns som om det sitter en knöl i halsen som jag försöker harkla bort hela tiden. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Det har jag inte tid med. När har man tid att bli sjuk egentligen?
Nä, nu är det dags för lite kvällsfika och sedan sussa kudden.
GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar