lördag 24 november 2012

After Work

Nu har jag varit på en barhopping men Maria.
Vi träffades på Stationen och åt middag med lite vin.
Gick vidare till Buddy´s för att dricka efterrätt.
Inte så trevligt där, men "tyvärr" så har de världens godaste Irish Coffee.
Efter det så gick vi till O´Connors och där träffade vi Mona och hennes trevliga kompis Sara.
Sanna dök också upp, trevligt.
Ludde ringde efter "jobbet" och undrade om vi skulle åka hem tillsammans.
Eftersom mamma inte ville åka hem då så flirtade jag in honom på O´Connors (där det är 24)
Efter ett par bira tog vi taxi hem.
Nu sitter jag är och undrar var kebaben (som vi inte beställde) är?
Sjukt duktigt håller jag på mig fastän jag har druckit och är hungrig. Det är ju nu man skiter i sån´t och bara vräker i sig *suckar*.
Snart får jag unna mig. Snart.
I morgon hoppas jag på att få träffa Nils och Knut. jag har bjudit hit dem på middag. Hoppas att de kommer. Hoppas.
Nu skall jag gå och lägga mig mager och utsvulten.
Ser ni biafra framför er?
Bra!
Så är det.
Typ.
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar