lördag 10 november 2012

Födelsedagsmiddag

I dag skall vi fira sonen som fyllde 24 år den 2 november.
Vi skall fira med en ordentlig födelsedagsmiddag, precis så som traditionen kräver.
Han har själv önskat mat, precis så som traditionen kräver.
Håll i dig nu för här kommer önskningen.
FEM FÖRRÄTTER!
Hahaha......han är för rolig.
Fem små rätter ggr sju skall jag alltså laga i dag.
1. Löjromstoast
2. Räkcoctail med curry och annanas.
3. Smördegsbakelse med krabbstuvning.
4. Kräftsoppa.
5. ? ja, den femte maträtten kommer jag inte ihåg. Jag får ringa om den eller så hittar jag på något själv. Förslag emottages tacksamt.

Så skall det väl vara tårta på det då, eller så skiter vi i tårtan och tar den i morgon istället eftersom det är fars dag då. Här slutar vi aldrig att fira :)
Hos familjen Munther är livet ett enda stort kalas....

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att mannen i mitt liv skall vakna.
Han som inte skulle bli så sen igår för att vi skulle ha TRETTIOFEMRÄTTERS MIDDAG här hemma idag, kom hem kl 02.30. Ordet sent är definitivt definierbart :)
Äh! Är jag på affären kl 12.00 så är jag nöjd, så han kan få sova en liten stund till.
Själv skall jag surfa vidare några minuter till innan jag gör dagens inköpslista.
Önska mig lycka till!







4 kommentarer:

  1. Härligt med kalas! Hälsa familjen!!

    SvaraRadera
  2. Å fy fasen va gött det lät...Bilder sen då så man får drägla lite då man äter sin torftiga keso med avokado i natt..Kram/Cinis

    SvaraRadera