fredag 30 november 2012

Cibola Junction

Snacka om min förvåning när jag i går råkade läsa en nätartikel på Swedenmetal.se. Jag läste om ett band som lirar gammal hederlig 70-tals rock och som släppte sin första singel i mars i år.
Hmm, spännande tänkte jag, de där killarna måste jag lyssna på.
Så läste jag vidare och ser att gitarristen i bandet heter Torsten Bengtsberg!!
Haha...min första kärlek när jag var 16 år.
Åååå guuud vad jag var kär i Totte <3
Jag trodde mitt liv skulle sluta när jag fick reda på att han skulle flytta till Bollnäs.
Det är inte lätt att ha ett long distance relationship när man är 17 år inte, så den kärleken ebbade ju ut så småningom men ååå så kär jag var :)
Så det där bandet måste jag hålla ögonen öppna efter ;)
De är riktigt bra faktiskt.
(Gitarristen i långt mörkt hår är Torsten)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar