torsdag 29 november 2012

Inga bilder

Jag kan inte längre publicera bilder på min blogg för kvoten för bilder är full.
Jag har nu suttit och försökt tömma Picasa Webbalbum men det GÅR JU INTE!!
Jag fattar inte att jag inte kan ta bort bilder från albumet och jag förstår inte ens varför alla bilderna är där. Bilder som jag INTE har pubicerat på bloggen är ju också där.
HJÄLP MIG LINDA! Snälla säg att du vet hur man gör.
Jag vill ju kunna lägga upp bilder på bloggen annars är det ingen idé att blogga.
Annars får jag väl byta tillbaks till mitt gamla blogghotell igen då.
TRIST!

3 kommentarer:

  1. Du kan minska ner bilderna så kommer det inte kosta något. Bilderna är för stora om dom kommer direkt från kameran.
    Om man får ner bilderna under 800x800px så är det gratisutrymme.

    SvaraRadera
  2. Säger som Linda, minska bilderna, det får jag göra nu och tyvärr går det ju inte att mobilblogga med bilder eftersom jag först måste minska bilderna i paint. Lite krångligare men än så länge går det bra.

    SvaraRadera