söndag 26 januari 2014

Vilken helg!

Jag blev ju magsjuk i går precis när vi skulle flytta.
Dagen som jag längtat efter i flera veckor blev inte riktigt som jag hade väntat mig
Som tur var så fick vi otroligt bra hjälp av våra söner. Utan dem hade det inte blivit någon flytt alls i går.
Jag var på benen korta stunder medan jag försökte packa upp.
Framåt kvällskvisten kunde jag sitta med vid bordet.
Hur det gått till vet jag inte men trots magsjuka och elände så fick vi fint i huset på ett dygn.
I dag har jag mått bättre men jag är fortfarande inte bra i magen så jag får lov att stanna hemma nu i minst 48 timmar.
Här hemma har vi ett gediget arbete framför oss.
Vårt fina hem ser numera ut som ett slagfält. Jag vet inte hur vi skall få ordning     och fint igen?
Suck!
Detta går jag ta tag i när jag blivit frisk för nu orkar jag inte.
God Natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar