tisdag 21 januari 2014

Upp å hoppa!

Lite trött i dag då eftersom jag inte kunde somna i går.
Sex timmars sömn är alldeles för lite för mig. jag behöver minst sju eller åtta timmar för att känna mig utvilad och pigg.
Pigg å pigg förresten, vem faan är pigg när klockan ringer 05.30?
Jag var alldeles för exalterad för att kunna sova i går. Jag bara tänkte på huset och vad som skall packas tills på lördag.
Vad som skall köpas och hur allt skall se ut i vårt lilla hus. Jag somnade i till slut straxt före kl 12 med ett fånigt leende på läpparna.
Här hemma ser det för jävligt ut. Allt står i en enda röra och bara väntar på att bli flyttat. Jag skall fortsätta med att packa vårt sovrum när jag kommer hem i dag. Nästan alla tyger, tavlor och kuddar från sovrummet skall med upp till huset. Nu är det slut på rosa och blommigt här hemma, nu skall jag förändra här hemma och det känns också roligt.
Det är mycket nu!
Jag har nästan inte tid att åka på jobbet den här veckan, har så mycket som måste göras här hemma.
Men jag lär nog hinna.
Nu skall jag sätta lite fart och borsta lilla tanden.
Vi "ses" ikväll va?
God morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar