torsdag 12 mars 2015

Nu jädrar

I dag SKA jag gå till Viktväktarna.
Det blev inte i tisdags heller för då kom killarna hit och hjälpte oss att sätta upp belysningen i köket. Man får passa på att ta emot hjälpen när den kommer.
Men i dag skall jag bara åka till återvinningen efter jobbet och sedan blir det VV.
So det ser ut på min våg så har jag inte gått upp något under de här skitveckorna.
Kors i taket! i så fall.
Så mycket skit å dynga som jag har tryckt i mig så borde jag se ut som en Heffaklump igen men antagligen har jag väl rört på mg ovanligt mycket också så min kropp har stått stilla i vikt.
Då är det ju synd att jag inte ätit nyttigt de här veckorna för då kanske jag skulle ha gått ner en massa.
Ja ja, man får väl vara nöjd om jag har stått stilla i vikt när jag vet att jag ätit pizza, kebab och hamburgare till middag nästan varje dag i en månads tid.
Lite nervöst kommer det vara att ställa sig på vågen i kväll......huuuuga!
Men nu är det jag som skall köra järnet.
10 kg minus till sommaren så att jag kan få på mig mina fina shorts som jag köpte på vinst och förlust förra sommaren.
Fina va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar