torsdag 26 mars 2015

Att det skall vara så jävla svårt!?.....å en ny soffa.

Jag hade gått ner 1,3 kg förra veckan. peppen var på topp.
ÄNDÅ kan jag inte låta bli att trycka i mig mackor och lite godis.
VARFÖR?
Varför är jag så jävla dum?
Jag har ett mål att nå, ett tydligt mål att uppnå inom en viss tid.
Varför i hela friden låter jag mig trycka i mig skit då?
Jag väljer liksom att koppla bort hjärnan och när jag gör det så blir jag UPA (Utan Personligt Ansvar).
Det är ju behändigt att göra så men det är bara mig själv jag straffar.
Tänk vad roligt det hade varit att vakna upp till viktväktartorsdag och känt att jag klarat av min vecka och kanske varit ytterligare några hekto minus mot mitt mål.
Istället har jag käkat för mycket, står stilla på vågen, kanske t om upp lite.
Nya tag nästa vecka.
Suck!
Klantarsel.

Vår nya soffa har kommit!
Den kan levereras när som helst och vi vill gärna ha den till helgen.
Det är lite som måste fixas innan den kan levereras, t ex ta bort soffan, fåtölj och fotpall som står här nu.
Vi behöver killarnas hjälp igen. Men det blir nog inga problem, det är ju de som skall få grejerna.
Ny soffa från MIO med divan och cosy corner. Vad härligt!
Det var det jag föreställde mig när vi höll på att renovera här för några veckor sedan: hur jag satt i min nya soffa i vår nya lägenhet.
Nu skall det bli verklighet.
SKÖNT!

Det är den här soffan , men vi valde plymåer i ryggen istället för soffkuddar.
Bara i hörnet valde vi kuddar också köpte vi till nack och armstöd.

-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar