lördag 21 november 2020

På Facebook

Enligt mina söner är det bara gamlingar på Facebook.
Det är bara vi som hänger där och det är bara vi som uppdaterar.
Hur som haver händer det lite där i alla fall.
I kväll har någon blivit mormor, någon har mist sin mor. En annan har ätit plankstek och och någon vill ha filmtips. Det är en hel del bilder på barn och husdjur och eftersom hälften av min vänner på Facebook är från Jämtland så har det även kommit upp en och annan bild på snö. Mer eller mindre intressanta saker.
Ja, det är väl inga ungdomar som uppdaterar kanske, men å andra sidan har jag inte speciellt många unga vänner heller.
Jag brukar koppla ihop min blogg med Facebook för att någon skall läsa över huvud taget.. haha...
Vi på jobbet har en egen facebookgrupp och brukar det uppdateras då och då.
Jag tror att det är många som har koll på fejjan men det är liksom ocoolt att låtsas om att man är där.
Ja, var och en gör ju som man vill, men jag hänger lite på Facebook jag för att hålla mig ajour med vad som händer med olika människor som jag känner.
Coolt eller ej, det kvittar.
I dag uppdaterade jag min profilbild helt utan anledning....crazy va!!

Å här kommer en bild som inte har ett dugg med något att göra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar