torsdag 13 december 2012

Inga besökare

Hm, ovanligt.
I dag har endast 13 st varit inne på min blogg, so far.
Ja, man kanske ska lägga av eller ändra strategi.
Jag har inte samma entusiasm nu som för fem år sedan.
Det känns som jag har skrivit om det mesta, men samtidigt så känns det ju trist att lägga av också.
Egentligen har jag skrivit i över sex år för jag började i august 2006 och då skrev jag på familjeliv.
I mars 2007 började jag skriva på webblogg och förra hösten bytte jag blogghotell till blogspot.
I sex år och fyra månader har jag skrivit varje dag.
Vem orkar häng på där?
Klart att man tappar läsare.
Men om jag börjar blogga med ett tema? Jag kanske skall börja lägg in mer matlagning och recept, bak och godis är ju också skoj.
Men det finns ju redan så många matbloggar.
Jag måste ju skriva om det som jag tycker är intressant annars blir det inte bra förstås.
Vad kan vara intressant att skriva om? Intressant för mig och den som läser?
Ja, jag får klura på det där för det känns trist att lägga av också. jag gillar att skriva.
Jag måste bara hitta den riktiga skrivarglädjen igen.
"Bara"....ja, just det.
Det är enkelt att skita när arslet är fullt.




3 kommentarer:

  1. Jag tycker du är duktig som hittar nya saker att skriva om varje dag! Jag har ju mina små som upptar 90% av blogginläggen.

    SvaraRadera
  2. Tack Maria. Det är kul att få lite uppmuntran.

    SvaraRadera