söndag 2 december 2012

Thomas Di Leva & Potatiskaka

I går hade vi fribiljetter till Allstar så vi åkte ner på stan vid 22-tiden för att kolla på Thomas Di Leva.
Det visade sig att han inte skulle spela förrän kl 00.00 så vi satt snällt och väntade.
Det var trevligt på Allstar, trevligt att inte vara äldst för en gångs skull ;)
Spelningen blev en liten besvikelse faktiskt. Jag tycker att han kunde ha spelat några andra låtar. Han var lite för kommersiell.
När han spelade Sträck ut din hand, av Lasse Berghagen så gick jag.
Men han är ju en fantastisk artist och en av Sveriges bästa sångare, tycker jag. Så helt besviken var jag ju inte.

Nu ska jag åka och köpa potatis. Skall prova på att göra en potatiskaka till middag. Hittar inget recept på internet så jag får göra som jag brukar. Hitt på nå....

1 kommentar:

  1. Synd att bli besviken när man kostat på sej och tagit sej ut p¨å nåt skoj!

    SvaraRadera