måndag 17 december 2012

Sista måndagen på ett tag.

Det var trögt att slänga benen över sängkanten i dag.
Hjäp!
Hela min kropp skrek att jag skulle ligga kvar.
I helgen har jag också sovit länge trots att jag lagt mig i tid. I lördags somnade jag i soffan redan vid 22-tiden och sov ändå till efter nio i går morse.
Detta tyder nog på att min kropp behöver S*O*V*A*!
Men nu är det bara en vecka kvar sedan får jag vila i nästan tre veckor förutom en dag.
Torsdagen den 3 januari skall jag in och jobba, vi drog lott och jag "vann". Hehe....det är helt ok att jobba på julen, ganska mysigt faktiskt men det är klart att jag hade velat vara ledig tillsammans med Jonny alla dagar. Men en dag är ju ingen dag.
Den här veckan ska jag försöka få ihop några kakor och lite godis på kvällarna. Jonny får börja skruva i hop vår nya möbel i kväll. Det blir nog bra det här.
Någon som vill ha ett trummset till x-box? Det funkar, men inte 100%. Annars så slänger jag det.
Jag har bara julen i huvudet, har inte tid att gå på jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar