tisdag 11 december 2012

Julklappar

Sitter här och slår in lite paket.
Det är svårt att sluta med sån´t.
Jag vet att killarna är stora nu och jag tänker inte köpa så att plånboken blöder i år men det är klart att jag skall köpa lite julklappar i alla fall.
Jag älskar ju att ge och jag älskar fortfarande att se deras min när de öppnar ett paket och får något som de har önskat sig.
Mina killar är tacksamma att ge presenter. Det behöver inte vara dyra och speciella märken. De blir glada över den rätta boken eller en snygg skjorta.
Jonny har hittat sjyssta grejer i USA och det blir lite speciellt eftersom det inte finns att köpa här i Sverige.
Jag och Jonny brukar inte ge varandra julklappar, vi köper något fint till oss gemensamt istället. Men i år har vi sagt att vi skall köpa en liten julklapp ändå. Det behöver inte vara något dyrt eller speciellt, bara en liten sak att öppna på julafton.
Det är roligt med paket tycker jag, så länge som det inte finns ett måste. Det är roligt att ge, roligt att få också förstås men det är roligare att ge.
Jag är så barnsligt förtjust i julen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar