fredag 16 augusti 2013

Rock´n Roll och After Work

Nu ska vi bara rocka en dag till och sedan är det helg.
Jag startar helgen med att gå på After Work med några rara kollegor,
Vilka och hur många visar sig väl lite senare i eftermiddag.
Jag har gjort mig fin i min nya klänning, dagen och kvällen till ära.
Rockabilly, tänkte jag.

Det var länge sedan jag var ute här i stan nu så det skall bli riktigt skoj att gå ut i kväll faktiskt.
Hoppas att många hänger på!
Det blir väl det vanliga partygänget kanske :)
Jag vill också passa på att be om ursäkt för att jag klagade på lunchen i går.
Vi fick INTE pastasallad med kalla köttbullar.
Vi fick god laxfilét med potatis, jättegoda grönsaker och en kall sås.
Förlåt alla berörda om jag lät lite bitter i går.
Den här fredagen vill jag att den skall gå fort fram till kl 16.30 och sedan vill jag att kvällen skall gå sssaaakkktttaaa.
Jag vill njuta av min första riktiga fredagkväll på flera veckor.
När man har semester så är ju alla dagar lika.
Det är något speciellt med fredagar alltså.
Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar