måndag 12 augusti 2013

Nu längtar jag hem

Det var väldigt skönt att komma hem till vår camping i går.
Allt var rent och fint och allt vart torrt och varmt men i dag skall vi åka hem hem och det skall ju bli ännu skönare.
Sova min säng, ha två meter till toaletten på morgonen, diskmaskin och tvättmaskin, ett stort kök.
Vi käkar frukost här ute i dag och sedan plockar vi ihop och flyttar hem till stan.
I morgon är det vår sista semesterdag och det skall vi fira med att ha tvättstugan kl 07.00 i morgonbitti :)
Men det vore ju roligt att hitta på något annat också på vår sista semesterdag.
Åka och fika på något världshus eller nåt?
Förslag någon?
Nu skall jag dricka mitt kaffe, läsa tidningen och spela wordfeud och SEN skall jag sätta fart.
Mer bilder från vår festival kommer när jag sätter mig vid datorn hemma i stan.
GOD MORGON!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar