fredag 23 augusti 2013

Picknick Whoop Whoop!

I eftermiddag skall jag och Jonny ha picknick inne i stan.
Hoppas att det fina vädret håller i sig.
Jonny tar bussen till stan direkt efter jobbet och jag fixar picknick-mat när jag slutar.
Mysigt!
Sedan sätter vi oss på en bar och tittar på folk.
Sedan får vi se vad som händer.
Men först skall jag arbeta i fem timmar.
Det är fredag och fredagskänslan infinner sig sakta men säkert.
Whoop Whoop!
Det känn som ett bra beslut att inte åka till husvagnen i helgen.
Det är säkert jättemysigt men vi har myst färdigt där för i sommar känns det som.
Nu behöver vi varandra och lite storstadspuls.
Whoop Whoop!
Trevlig fredag på´re!



1 kommentar:

  1. Trevlig Helg till er båda! Själv ska jag till Lena på middag ikväll...lite vin å lite surr. I morgon ska vi på Bilmässa å Rock & Roll i Ljungaverk....IKEA på söndag om vi orkar! Puss!

    SvaraRadera