onsdag 28 augusti 2013

Städa...igen.

Jag tyckte nyss jag röjde här hemma men nu är det minsann dags igen.
Jag förstår inte var all skit kommer ifrån.
Tvätt å damm å grejer å pryttlar.
Jag tror grannarna använder vår lägenhet som soprum.
På lördag kommer det lite gäster hit så tills dess måste det tamejtusan vara fint igen.
Bra att bjuda hit folk då och då så att man får tummen ur :)
Jag har arbetat i 2 veckor och är redan helt slutkörd när jag kommer hem från jobbet.
Orkar knappt ta reda på middagen efter mig.
I går slocknade jag en stund i soffan men jag kunde ändå somna på kvällen. Det betyder att maggan är trött!
Ont i knät och i vänster arm har jag också.
I går stacks det och värkte i vänster arm så att jag nästan blev orolig.
Man tänker ju på att kvinnor kan ha små hjärtinfarkter utan att de märker det. Så jag var lite skraj igår kväll faktiskt.
Men idag mår jag bra igen, så det var nog ingen fara. Bara jag som skrämmer upp mig själv :)
Solen skiner från en blå himmel i dag igen.
Så idag blir det min nya fyndkjol från i går på.
Får passa på att gå barbent så länge man kan. Snart är det långbyxor och tjocktröja på.
Halva veckan har snart gått.
Fredag är inom synhåll.
Kram hela dan!

Tonade håret igår äntligen!!
Den gråa hemska utväxten är äntligen borta. Nu fattas bara ett besök hos en frissa också så är allt på topp igen.

2 kommentarer: