tisdag 22 april 2014

Korta veckor

Två st fyra-dagars-veckor framför oss. Det känns ok.
Hade sjuuukt ont i knät i går men i dag känns det bättre. Funderar på om jag skulle åka och köpa mig en cykel på Biltema i dag.
Jag kanske vågar cykla nu när jag arbetar 50% i två veckor till.
Jag plockade fram motionscykeln i går och satt i tio minuter och det gick bra. Man vet inte hur det fungerar att cykla "på riktigt". Jag får aldrig reda på det om jag inte försöker.
I dag är det alltså tisdag. Jag undrar om Ludde kan hjälpa mig att putsa köksfönstret i dag när jag kommer hem? Man ser knappt ut längre för det är så smutsigt.
Om jag dirigerar och han står på stol och gör. Det verkar väl som en bra arbetsfördelning?
Nu måste jag sätta fart så att jag inte kommer för sent. Alltid lika körigt att börja 06.50. Morgonen hemma går alldeles för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar