måndag 14 april 2014

Hungrig

Har ätit för lite mat men för många kalorier i dag, så nu sitter jag här med kurrande mage.
I morgon får det bli andra bullar.
Bättre mat och mer grönsaker.
Blodpudding till lunch och ärtsoppa till middag är inte bra fick jag just erfara.
Kaloriintaget gick skyhögt innan jag visste ordet av.
Fast där ljög jag ju. Jag vet precis kaloriinnehållet på allt jag stoppar i munnen fast vissa dagar orkar jag inte bry mig.
Till lunch åt jag rester och till middag skulle det gå snabbt och då blev det så här dåligt.
I morgon är en annan dag.
Nu får jag försöka somna med kurrande mage för några fler kalorier tänker jag inte stoppa i mig i alla fall.
Undrar om jag orkar gå hem från jobbet i morgon eller om det är att ta vatten över huvudet?
Jag kan ju vila många gånger och inte gå så fort.
Vi får se?
Det kanske är dumt!
Jag vill ju så gärna röra på mig nu när jag bara arbetar 50%.
Jag vet bara inte hur jag skall bära mig åt.
En timmes promenad är kanske inte det mest ideala just nu.
Det får nog bli buss ändå.
Jag kan ta en lov runt parken när jag kommer hem istället.
Nu går jag till sängs innan jag får hörselskador.
Det är min mage som kurrar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar