tisdag 1 april 2014

Tröttast

Har en sån där extra tidig dag i dag när jag börjar 30 minuter tidigare än vanligt.
Det är jobbigt när klockan ringen kl 05.00 i vanliga fall men den här morgonen var det liksom WHAAT!!!
Sommartiden gör ju att min kropp vaknar 04.00!!
Jag fick knappt upp ögonen när klockan ringde. Det är mörkt ute och det har det inte varit på flera veckor. Nä, det här var okristligt tidigt faktiskt.
Kaffet hjälper inte mycket. Jag skulle behövt något betydligt starkare än kaffe för att bli pigg i dag.
Men det är bara att bita ihop och se glad ut.
Det är tisdag, slutar "tidigt", "bara" två dygn tills Jonny kommer hem....ääähh!....mer då?....för söker hitta inspiration att tralla mig ut till bilen men det är svårt i dag.
Shit vad trött jag är!
En kopp kaffe till måste jag hinna med. Får ju inte se helt död ut när jag kommer till jobbet. Lite smink kanske hjälper, eller rättare sagt, mycket smink kanske hjälper.

God Morgon glada mask!

P.S TV4 ringde mig och vill bjuda mig Malou efter tio för att jag skrivit ett så bra blogginlägg angående vilket fett man skall använda. Det har engagerat båda sidorna i fettdebatten.
Du kan läsa både inlägget och kommentarerna från experterna nedan.
Läs här!

1 kommentar: