tisdag 8 april 2014

Min säng

I natt har jag sovit som en stock.
Min nya sköna säng gör att jag knappt kan sova någon annanstans. Inte ens i stugan sover jag så skönt som jag gör här hemma.
Våra nya sängar var verkligen välbehövliga.
I morse sov jag i 15 minuter, med larmet skrålandes bredvid örat, utan att jag vaknade. Jag tror aldrig att det har hänt förr i hela mitt liv.
Visserligen hade jag mina hörlurar på mig och volymen var nerdragen, men ändå!
Jag brukar ju vakna när Koltrastarna släpper sin morgonfis utanför fönstret.
I kväll skall jag packa en låda med påskpynt att ta med till Hållen till helgen, för då skall killarna (Jonny och Ludde) bygga ett litet utegolv till vår paviljong och jag skall påskpynta ute och inne så att det är fint tills vi kommer upp på Skärtorsdagen.
Allt handlar om nästa helg och nästa helg. Livet med fritidshus är att veckorna bara är fartsträckor till helgerna.
OJ! Nu måste jag störta vidare.
Vi ses ikväll va?
Peace kompis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar