måndag 13 september 2021

Två år…

I dag är det två år sedan din begravning och jag vet inte hur jag mår. 
Har sovit som en kratta i natt.
Förstår inte varför jag mår sämre dessa årsdagar? Jag saknar dig lika mycket i dag som i går, som förra veckan, som jag kommer göra nästa vecka.
I dag är det en härligt, solig höstdag. Lite kallare men ändå fortfarande ganska varmt.
På din begravningsdag var det nästan sommarvarmt. Det var en vacker och fin dag, precis som i dag.
Alla dina vänner var där. 
På kvällen hade vi minnesstund med pizza och öl på din favoritkrog, RAGUSA. 
Jag kan inte gå dit och äta utan att tänka på dig,
I dag finns du, som alltid, i mina tankar. 
Jag kommer till minneslunden i em.
Jag saknar dig så <3
Ännu en dag att ta sig igenom. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar