onsdag 17 juni 2015

Kors i taket

Var på Gränby i dag och hittade lite kläder.
Köpte både klänning, shorts, linne och en tröja.
Stod och fingrade på en Bondelid tröja på MQ men jag tyckte att den var lite för vid och kort.
Hade den varit liiiite längre så hade den hamnat hemma hos mig, men nä.
Ingen salmalax hade de på ICA heller. Leveransbilen från Norge gick sönder så laxen levereras i morgon istället. Typiskt!
Inte sååå ofta som jag är ute efter just salmalax.
Efter klädköp, ICA och Bolaget så åt vi sushi på Foodcourt.
Nu förbereder vi lite midsommarmat och kl 21 skall jag kolla på Barnmorskan från East End.
Sedan är det nog god natt för Maggan.
Mina knän och fötter är helt slut efter en dag på jobbet och sedan trava på Gränby hela eftermiddagen.

Den här klänningen köpte jag.
Fram

Bak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar