måndag 21 november 2011

Hej då Jonny

Snart åker Jonny till Irland och kommer inte hem förrän på fredag.
Det är tråkigt att han reser.
Inte för att det är hela världen, jag klarar mig men det är trist :(
Dessutom så blir jag mer och mer rädd att det skall hända något när han är på sina resor.
Förr tänkte jag aldrig så.
När  vi var mellan 20-30 år så var vi ju odödliga.
Nu börjar jag bli som en riktig kärring.
Tänk om planet störtar, tänk om han blir sjuk, tänk om han krockar med hyrbilen där i vänstertrafiken...
Ja, så där håller jag på och är skitjobbig.
Men jag vet ju att den här veckan kommer att gå fort, de brukar alltid göra det.
Schwopp, så är det fredag igen och han är hemma.
Eller hur? Visst kommer det att bli så? Visst? visst?
Dessutom så skall jag göra adventsfint här hemma i veckan och det kommer att bli skoj.
(om jag orkar mellan alla kvällsmöten och utvecklingssamtal)
Ha en bra dag och en bra vecka hörrni!

Hej då  Gubben, kommer sakna dig!

3 kommentarer:

  1. Flyget är det säkraste sättet att resa på.... de senaste åren är det färre än 5 olycker per 10 miljoner starter med där folk dör....så det är väldigt liten. 2010 gjorde civilflyget 28 miljoner starter.....

    Laggge....

    SvaraRadera