fredag 25 november 2011

Välkommen hem

I dag kommer Jonny hem från Irland.
Vad jag vet så skall vi väl inte göra något speciellt mer än att mysa och umgås.
Det blir väl ett par glas vin till en god middag antar jag.
I kväll är det första avsnittet på På spåret...(panschis varning)
Om vi orkar så kanske vi går ut och tar oss en öl men vad jag har sett på fejjan så har Jonny redan gjort det ett par ggr den här veckan så han kanske är nöjd med att somna i soffan framför tv:n också.

Jag måste i alla fall ringa till tandläkaren i dag och försöka få en tid så fort som möjligt för att sätta tillbaks min tand, så här kan jag inte se ut.
Ja men, nä men...annars så är det väl inget som händer i dag då.
Jobba, handla, pussa på gubben......typ...
TREVLIG FREDAG PÅ DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar