måndag 7 november 2011

Design

I dag har jag lärt mig lite mer om min nya blogg.
Säg gärna till om det är något som du saknar från den gamla bloggen eller om du tycker något är bra eller dåligt med den här nya.
Jag märker i alla fall att jag har fått ny energi för att blogga nu sedan jag flyttade. Det är så mycket lättare att blogga nu.
Man kan desiga den här nya bloggen mycket enklare än den gamla och det går mycket fortare att ladda upp bilder, dessutom så kan man ladda upp flera bilder på en gång.
Jag har längtat hela dagen efter att få åka hem och sätta mig vid datorn :)
Efter 4½ år så har jag fortfarande inte lessnat, det tycker jag är helt otroligt.
Jag undrar vilket behov hos mig som den här bloggen tillgodoser?
Är det exhibitionisten i mig som får utrymme här kanske?

2 kommentarer: