torsdag 17 november 2011

Julklappar

I dag skall jag och Ludde åka till Thun´s för att hitta lite julklappar.
Jag har lite tankar om vad jag hoppas på att hitta där och till vem.
Eftersom jag slutar kl 13 i dag så kan vi åka dit utan att stressa.
På Thun´s kan man hitta allt från kläder och skor till heminredning och hygienartiklar.
Det är inte jättestort där ute men tillräckligt för att bli fattig innan man lämnar stället.
Jag hoppas på att hitta en snygg jacka till mig själv också.
Förra året så köpte Jonny en jättesnygg Didriksson-jacka där ute.
Jag hoppas på att kunna göra ett liknande fynd där i em.

Det är verkligen bäcksvart ute nu när klocka ringer.
Det känns som om man måste kliva upp mitt i natten. Ögonlocken ligger som blyklupmar över ögonen. jag är trött hela tiden fast jag somnar tidigt på kvällarna och får sova både sex, sju och åtta timmar per natt.
November är verkligen en mörk och tråkig månad.
Alla går och väntar på vintern men jag är glad så länge snön dröjer.
Ja, jag vet att det blir ljusare och vackrare så fort det kommer lite snö, men det är ju så jävla kallt.
Ops! Nu är klockan så där mycket igen.....Jalla Jalla!

Här kommer några höstbilder tagna i parken okt 2010.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar