tisdag 22 november 2011

God Morgon

Det är tisdag hörrni!.

En vanlig fu***ng tisdag i november, en sån där dag som man inte kommer ihåg.
En vardag som blandas med alla andra vardagar.
Alfons farmor säger att det är bra med tråkiga vardagar för annars så vet man ju inte när de roliga dagarna kommer.
Kanske det ligger något i det?
Man får tänka positivt så att man orkar med alla vardagarna.

Ännu en ny dag randas.
I dag skall jag åka på utflykt igen.
Vi skall få experimentera på Gustavianum.
Roligt va?
Det är ju experimentens år i år så jag hoppas att jag får lära mig något nytt.

Jag hade ju hoppats på att få fingrarna ur och börja röja på balkongen den här veckan men jag sååå sjukt trött på kvällarna så ögonen går i kors på mig.
Förhoppningsvis så kanske jag orkar få ordning där i helgen samtidigt som jag skall adventspynta och gå bort på middag :P
Det är mycket som man skall orka/hinna med på helgerna.

I natt har jag sovit så där kasst igen.
Jag drömmer och snurrar mig, svettas och fryser om vart annat.
Riktig kärringvarning här va...
Vad hände med sova-hela-natten-som-en-stock då?

Nu måste jag göra frukost och sätta lite fart på fläsket om jag skall hinna vara på jobbet till 07.30. Hå hå jaja...
Ingen rast och ingen ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar