torsdag 26 december 2013

Dagen efter kvällen före


Det blev en ordentlig krogrunda igår.
Vi började på The Bishops arms med god mat tillsammans med våra män.
Sedan drog de vidare till en kompis medan jag, Nina och Anita gick till Brunkullans krog.
Sär var ser knökfullt och livemusik med Micke Mojjo,
Efter en öl och sjot där gick vi till Capten Cook och tog ytterligare en öl.
Där träffade vi andra hemvändande klasskompisar och andra gamla vänner,
Kul!
Vi avslutade vår barrunda på en nyöppnad rockbar som jag inte vet namnet på.
När jag var barn hette det Mårtens skor där. Men igår var det ingen skoaffär där.
Vakten var Fridas (brorsans dotter) pojkvän.
Efter två öl och två shots var det dags att åka hem.
När jag klev ur taxin hemma så vurpade jag på isen och slog i armbågen.
Känner mig ganska mörbultad i dag.
Vilken tur att jag inte skall göra någonting på hela dagen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar