tisdag 10 december 2013

I ottan

När alarmet ringer kl 05.00 är man inte så kaxig inte.
Jag skulle kunnat ge bort min högra arm för att slippa kliva ur sängen då.
Nu sitter jag här 45 minuter senare och känner mig lite piggare.
Lite, sa jag.
Om 45 minuter skall jag vara på jobbet pigg och fräsch.
Det måste till ett mirakel för att det skall ske.
Somnade med blött hår gjorde jag i går också. Typiskt!

Som grädden å moset har jag börjat spela Cany Crusch Saga.
Suck!
Jag lovade mig själv att aldrig börja spela det men nu ät det gjort och nu är det kört.
Jag ber om ursäkt till alla på fejjan som får en massa recuests från mig.
Man vet inte riktig vad och till vilka man skickar för det där spelet lever sitt egna liv och gör lite som den vill. När man har slut på liv så vill man bara ha fler och då skiter man i vilka man irriterar på FB :) FLÅT!

Tisdag är det och jag måste ta mig hem från jobbet med buss i dag.
Jonny måste tydligen ha bilen hela dagen.
Jobbigt!
Det skall bli regn och rusk och slask i dag.
Typiskt när vi äntligen har fått lite vinter.

Nu har jag inte tid att sitta här längre.
Nu MÅSTE jag försöka göra något åt det här håret.
Ha en skön dag!
Bye Bye!
Fiiiiin!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar