måndag 9 december 2013

Spännande vecka

Nu är det bara att vänta på samtalet från mäklaren.
Men vi vet inte när hon ringer.
Kanske i dag, kanske i morgon eller kanske nästa vecka.
Hur skall jag kunna tänka på något annat innan hon ringer?
Jonny skall mejla lite frågor angående huset i dag.
Sedan är det bara att vänta, vänta å vänta.

Förutom husköp så har jag namnsdag i dag. Anna-dagen är det i dag.
Grattis till mig och alla andra Ann:or.

På fredag är det lucia. Det är alltid lika spännande att ha luciaatåg tillsammans med 120 barn.
Man vet aldrig vad som skall hända :)

Kvällsmöte på torsdag, inte så spännande kanske :)
Men det är terminens sista och det känns ju skönt. Dessa kvällsmöten är ganska jobbiga.
Man har jobbat hela dagen och sedan skall man vara klar och redo i huvudet att tänka och diskutera i flera timmar på kvällen. Det är svårt att komma med några intelligenta tankar då, skall jag tala om.
Jag hävdar, å det bestämdaste, att det skulle bli mer kreativt om vi stängde förskolan lite tidigare en eftermiddag/månad så att vi i personalgruppen fick sitta tillsammans på dagtid i stället för på kvällstid. Man tänker nog inte på när man väljer det här yrket att det är så många arbetstimmar på kvällstid varje månad. Det är svårt för de pedagoger som är ensamstående att flera kvällar varje månad skaffa barnvakt. Då har inte de någon barnomsorg alls!
Inte mitt bekymmer eftersom mina killar är vuxna men det blir jobbigare och jobbigare att arbeta kvällstid ju äldre jag blir.

En ny måndag på en ny vecka.
Snart är det jul.
Håll tummarna att mäklaren kommer med goda nyheter så fort som möjligt innan jag blir tokig!!
Gaaaaarrrrghhh!





1 kommentar:

  1. Är du trött på att leta efter lån och bolån, eller har du ständigt blivit avvisad av banker och andra finansiella institutioner eller ett mikrofinansieringssystem. Med detta vill vi informera dig med 100% garanti om att vi erbjuder lån av valfritt belopp till en ränta på 2% per månad. Vi tillhandahåller LÅN för affärsutveckling. konkurrensfördel/verksamhetsexpansion. Se till att vi är certifierade, pålitliga, pålitliga, effektiva, snabba och dynamiska. och deltagande finansiär för fastigheter och all form av företagsfinansiering, vi tillhandahåller långfristiga lån på max två till femtio år och alla räntor samt beräknar och möjliggör årlig betalning E-post: loancreditinstitutions00@gmail.com .

    Vi erbjuder följande typer av lån och mycket mer;

    * Personliga lån (lån utan säkerhet)
    * Företagslån (lån utan säkerhet)
    * Konsolideringslån
    * Kombinationslån
    * Renovering

    För att kontakta för lånesökning vänligen svara med ditt e-post-ID så att jag kan skicka mer för ditt godkännande
    Tack, kontakta oss via e-post: loancreditinstitutions00@gmail.com
    ring eller WhatsApp: +393512114999

    SvaraRadera