tisdag 17 december 2013

Fyra, tre, två, ett

Hehe!
Nedräkningen är i full gång.
Är jag hemsk?
Borde jag inte skriva att jag går med hoppsasteg till arbetet varje dag?
Tänk om någon förälder på jobbet läser min blogg!
Tänk om chefen läser!
Är jag trogen mitt företag när jag skriver att jag faktiskt längtar till jullovet?
Ja, det tycker jag!
Att jag är trött och utarbetad, längtar efter lite ledighet och att umgås med min familj har väl inget att göra med att jag inte trivs på jobbet.
Jag skriver ju bara att jag skulle trivas liiiiite bättre hemma i några dagar nu.
Eller hur?
Finns det någon där ute, som läser detta, som känner annorlunda?
Finns det någon som tycker att det skall bli jobbigt att vara ledig, att äta gott, umgås och skratta tillsammans med nära och kära?
Jag vet att det finns många ensamma människor som tycker att julen är den jobbigaste högtiden som finns.
Men dit hör inte jag.
Jag längtar tills på fredag kl 16.45 och det står jag för.

P.S I dag kl 16.30 skriver vi på alla papper på huset. Ni kanske inte vet att vi har köpt hus?
Moahahahaha...!

Jag önskar dig en trevlig tisdag. Må lyckan stå dig bi och må denna vecka gå fort utav bara helvete.
Alltid lika vacker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar