tisdag 3 december 2013

Sommarhus eller inte. That´s the question?

Är det värt alla pengarna att ha ett hus på landet?
Är det värt jobbet med dubbla boenden?
Är det för nära till grannen?

Tänk vad härligt det vore med en ett eget sommarställe!
Ett hus på landet så nära till havet!
Vad fint det är!
Tänk vad härligt vi kommer att ha där hela våren och sommaren!

Så här går tankarna fram och tillbaks hela tiden.
Jag måste släppa det där nu innan jag blir tokig :)
Men hur gulligt är huset då på en skala?
Är det underligt att man är lite kär?
I dag åker Jonny igen. Jag trodde att han skule vara hemma nu till den 7 december när han åker till Kina men det blev ändrade planer mitt i julstöket. Åker nu och kommer hem på torsdag. Åker inte till Kina på lördag utan åker till USA istället nästa vecka.
Bla bla bla bla....
Orkar snart inte bry mig vart han åker.

När nu skall jag inte vara sån.
Ingen bitterf***a så här på morgonkvisten, det blir ingen människa glad av!
Jag kan visa min julklänning som jag har beställt i stället.
Hoppsan! Det var en liten bild men ni kanske fattar ändå.
Stickad, viscos, röd, bara axlar, hög hals med paljetter på.
Nä nu måste jag sätta lite fart. Jag struntar i frukosten i dag för jag fortfarande mätt på den där äckelkebabtallriken som jag åt på pizzerian i Skärplinge i går kväll.
Med önskan om en bra tisdag så kanske vi "hörs" ikväll då!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar