fredag 12 februari 2016

Äntligen! samt huvudvärk....

Vakna med skallebank i dag.
Varför då?
Inte i dag!
I dag vill jag känna mig pigg och frisk. I dag skall jag ju förbereda för en helg i Hållen.
Så typiskt!
I dag kommer Jonny hem från Holland och när han kliver in genom tröskeln vid 14-tiden skall jag vara klar att åka.
Jag har inte tid med någon jäkla huvudvärk in dag inte.
Typiskt!
Ludde slutar också kl 14 så vi kan dra tidigt och komma upp tidigt. Skönt att få hela fredagskvällen där uppe. Vi skall äta god mat och titta på finalen på "På spåret".
I morgon kanske Lars och Rebecca kommer upp.
Det blir mysigt.
Saknar Calle och Knut.
Det var längesedan hela familjen var tillsammans.
Eller, ja, allt är ju relativt. Det var i julas.
Jag har ju vänner som har sina barn i andra städer, andra länder så jag skall väl inte klaga men....
Vi är ju vana att träffas ganska ofta så att inte träffas alla på nästan två månader känns länge, tycker jag.
Jonny fyller år den 27 februari och DÅ kommer de hem i alla fall.
Undrar vad vi skall äta i dag och i morgon då?
Får fundera på det ett tag för nu behöver jag mer kaffe och en huvudvärkstablett.
God morgon förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar