tisdag 23 februari 2016

Billjetter beställda!

Nu har jag bestämt vilket datum jag åker upp till Östersund.
Torsdagen den 10 mars tar jag tåget upp och en vecka senare åker jag hem igen.
Det var många år sedan som jag åkte upp till Östersund utan min familj. Jag skall bo hos Eivor och Seve för det är de som har bjudit upp mig.
Jag hoppas att det går bra med katterna bara.
Jag skall äta lunch med vänner som jag inte har sett på år och dar, kanske ta en öl eller två på någon bar som man inte varit på sedan gud vet när.
Jag skall hälsa på min gamla moster och sätta fina blommor på graven.
Jag skall givetvis åka till Lit och se hur min syster har det i sitt nya hus och bara åka runt i stan och bli nostalgisk.
En hel vecka skall jag vara borta....eller hemma...eller vad jag nu skall säga?
Jag längtar, det kommer säkert bli supermysigt.
Har du lust att träffa mig så får du gärna höra av dig!
Jag kommer också att ta kontakt med er förstås!
Fotograf Göran Strand
Bild från Google




2 kommentarer:

  1. Hoppas du vill bo hos mej oxå nån natt..! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag vill om jag inte är superallergisk mot katterna så.

      Radera