lördag 27 februari 2016

Jonny 50 år!

Sitter för mig själv i en tyst lägenhet.
Alla sover.
Tänker på dagen som ligger framför mig.
Det mesta är förberett men jag har ännu en hel del att göra i dag.
Jag är nojig över att jag köpt för lite mat så jag kommer nog att handla lite till idag.
Om ca 1 timme skall vi väcka Jonny med champagne, löjromssnittar, paket och skönsång.
Det är Jonnys dag i dag!
Tänk att min Jonny fyller 50 år, det är svårt att förstå.
Min kille är fullvuxen nu.
I snart 30 år har vi kämpat och det känns härligt att vi får uppleva varandras 50-årsdag i år.
Så här såg han ut när vi träffades. Inte undra på att jag blev kär.
I mina ögon har han inte förändrats ett dugg och jag hoppas att han ser mig på samma sätt.
Nä, snart är det dags att poppa den första champangekorken, för i dag är det fest hela dagen lång.
Ett fyrfaldigt leve för Jonny som fyller 50 år idag. Han leve!
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraaaaa!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar