onsdag 10 februari 2016

Ingen energi

Jag orkar ingenting.
Min energi är slut. Jag hittar heller inget meningsfullt att göra, inget som ger mig den energi som jag behöver.
Jag vet att det är deprimerande läsning.
I går åkte jag med sonen till Sala för att köpa öl?!
Konstigt!
Ja, det är en specialöl som han har till sin specialgrej som han fick i julklapp.
Det är en specialguinness som bara finns i specialsortimentet egentligen, men så hittade han några på lager i Sala så vi åkte dit.
Snacka om att ha lite att göra.
Men annars sitter jag bara här hemma och känner mig uttömd på all energi. Jag sover ganska bra på nätterna och jag sover nästan aldrig på dagarna. Jag somnar tidigt och vaknar tidigt. Har inte vänt på dygnet direkt och det känns bra.

I går bestämde jag och Jonny att ställa in vår stora 100 års fest som vi skulle ha i slutet på maj.
Eftersom min knäoperation är framflyttad till i maj eller juni så kan vi inte planera någon stor fest då.
Vi får vänta med partyplanering till min operation är över och tills jag vet hur jag mår.
Det kändes skönt att ta det beslutet i går. Det var en stor sten som föll från mina axlar.
Nu är vi för sent ute att bjuda så många till Jonnys 50 årsdag i stället, men de som inte blir bjudna hit nu blir med all säkerhet bjudna på vår sommarfest istället.
Vi måste göra så eftersom vi inte har så stort här hemma, Vi kan inte bjuda alla som vi vill till vår lilla trea inne i stan, helt enkelt.

I dag skall jag på go´frulle hemma hos Victoria igen.
Det var mysigt sist men jag blev lite allergisk mot katterna och hunden. Nu har jag ätit allergimedicin i flera dagar så jag hoppas att det går bättre den här gången.

Jonny drog till Holland i morse. Men den här gången kommer han hem snabbt, redan på fredag är han hemma hos mig igen. Då åker vi ut till Hållen. Äntligen. Som jag har längtat!
Längtar till sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar