söndag 7 februari 2016

Trött och tröttare

Det var en god och mysig middag hemma hos Johan och Victoria i går.
Fantastiskt god mat och goda samtal hela kvällen och halva natten.
Men i går kom vi hem före två i alla fall.
Alltid något.
Seg dag i dag.
Borde ha gett mig i väg ut på något kuligt, men blev sittandes i soffan i stället och kollade på film.
Nu har jag vikt lite tvätt, slarvat lite med dammsugaren och lagat mat.
Det blir kalvstek med sås och potatis till middag.
En riktig söndagsmiddag vill jag lova.
En riktigt bra film.
Se den!
Det blev en trött söndag i dag. Jag tror inte Jonny är mycket piggare heller. Han har, om möjligt, gjort ännu mindre än jag i dag.
Jag längtar efter en påse godis och ännu en film i kväll.
Film blir det definitivt men godispåsen får jag nog se mig i himmelen efter.
Lika bra det. jag blir ändå så illamående när jag äter godis och så ångrar jag mig bittert efteråt.
Någon som har ett filmtips till mig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar