torsdag 20 april 2017

På tomgång

Har inte bloggat på flera dagar.
Vill inte skriva om hur jag mår, vill inte skriva om vad jag gör. 
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag står på tomgång och väntar på att köra iväg men jag har glömt bort hur man lägger i en växel.
Jag vill köra på sexan i 150 knyck men jag kan inte ens lägga i ettan och puttra i väg.
Inget känns skoj. 
Jag skall åka upp till Jämtland på fredag och gå på dop men inte ens det känns roligt.
Jag vet inte vad jag skall köpa i doppresent, vet inte vad jag skall packa, vet inte vad jag skall ha på mig för kläder.
Jag vet ingenting.
Nä, nu blev det ett sån't här tråkigt blogginlägg igen.
Jag var i allafall ut på stan i går. Käkade halloumiburgare med sötpotatisstrips på Level med Ludde och sedan gick vi på bio.
En jättebra film.
Se den!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar